Pandemia to wielkie wyzwanie dla wielu aktywności firm – w tym dla działów HR i Zakupów. Jedną z kategorii, która ulega ogromnym przeobrażeniom jest rynek świadczeń i benefitów dla pracowników oraz postępująca digitalizacja.
-
- Jak motywować i jak pomagać pracownikom w dobie wszechobecnych ograniczeń?
- Jak zmienił się rynek świadczeń pozapłacowych (np. opieka medyczna, karty sportowe, bony)?
- Jak w nowej rzeczywistości mogą pomóc Zakupy i jaka powinna być ich rola?
Na te i inne pytania odpowiemy dzieląc się doświadczeniem naszych ekspertów i praktyków z czołowych firm takich jak: Deloitte,Nationale Nederlanden czy Uber.
Kiedy: 26/11/2020
Godzina: 15.00
Czas trwania: 1 godzina + pytania i dyskusja
26/11/2020 g. 15.00 - Zapisz się!
Eksperci:
Anna Jastrzębska, Talent Development Director, Auchan Polska
Anna Jastrzębska swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi zdobywała m.in. w NATO C3 Agency, Banku BGŻ, PZU oraz Leanpassion. Obecnie w Auchan przeprowadza transformację obszaru związanego z rozwojem pracowników, identyfikacją i zarządzaniem potencjałem pracowników, marką pracodawcy i pozyskiwaniem talentów.
Certyfikowany trener biznesu i coach. Absolwentka Psychologii na UKSW w Warszawie i na Roehampton University w Londynie a także rocznego programu biznesowego na Harvard Business School w Bostonie.
Magdalena Mazurkow, Senior Coordinator, Deloitte
Ekspertka z zakresu benefitów pracowniczych. Absolwentka prawa, a także studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami. Doświadczenie zawodowe zdobywała również w bankowości. Od marca 2020 r. Project Manager zespołu zarządzania kryzysowego Deloitte. Zainteresowana tematyką zarządzania projektami oraz nowoczesnego podejścia do kwestii benefitów.
Marcin Moczyróg, Head of Operations, CEE, UBER
Dyrektor operacji Ubera w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Odpowiedzialny za wzrost i zyskowność firmy, a także złożone programy transformacji regulacyjnej w krajach takich jak Polska czy Rumunia. Wcześniej dyrektor w firmie doradztwa strategicznego Kearney, odpowiedzialny za budowę europejskiego centrum kompetencji firmy w zakresie automatyzacji i zaawansowanej analityki. Absolwent Politechniki Warszawskiej, Oxford Brookes University oraz Akademii Psychologii Przywództwa.
Justyna Wachelka – Kierownik ds. Komunikacji i Standardów Sprzedaży, Nationale-Nederlanden
Na co dzień odpowiada za komunikację, procesy, motywację sieci sprzedaży oraz sieć oddziałów i ich wsparcie administracyjne. Od 8 lat w branży ubezpieczeniowej zdobywając doświadczenie w wielu projektach i wdrożeniach. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego.
Moderator:
Łukasz Rozdeiczer - Główny Negocjator, Profitia; Prezes Zarządu, Batna Group
Adwokat, negocjator i mediator. Posiada wieloletnie doświadczenie w negocjowaniu skomplikowanych transakcji i sporów, ze szczególnym uwzględnieniem negocjacji wielostronnych i tworzeniu wartości zarówno dla kupujących jak i dostawców.
Adjunct Prof. Universytetu Georgetown, Wykładowca University of London, oraz studiów podyplomowych UW i SGH (Studia z Zakupów i Zarządzania).
Praktykował w CMS Cameron, McKenna, Clifford Chance, był konsultantem w Banku Światowym (IFC) i pracownikiem naukowym Program on Negotiation (Harvard) członek rad nadzorczych spółek. Absolwent m.in. Harvard Law School oraz WPiA UW.
26/11/2020 g. 15.00 - Zapisz się!