Szukasz praktycznych inspiracji jak zapewnić dwucyfrową poprawę produktywności oraz znaczący wzrost energii i zaangażowania w Twoim zespole?
Dołącz do najbliższego wydarzenia, podczas którego znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:
-
Jak zapewnić pełną przejrzystość, wizualizację statusu zadań, ich pomiar oraz znać rzeczywisty czasu pracy zespołu?
- Jak zarządzać zdalną pracą zespołową w zróżnicowanym, dynamicznym i złożonym środowisku domowym dostosowując model organizacji pracy do nowych potrzeb?
-
Jak dystrybuować priorytetowe zadania zapewniając ich realizację oraz zrównoważone obciążenie pracą dostępnych pracowników bez spadku SLA na kluczowych procesach/ klientach?
-
Jak zadbać o wzrost zaufania, współpracy oraz energii do poszerzania kompetencji/ wdrażania nowych pracowników do zadań, usprawnień i zmian w procesach?
-
Jak zapewnić każdemu pracownikowi środowisko pracy, w którym będzie mógł się skupić i mieć pewność, że wykonuje właściwe zadania we właściwym czasie?
-
Jak stworzyć przestrzeń umożliwiającą dalszy wzrost produktywności w przyszłości i jak zapewnić dostęp do wiarygodnych danych, by podejmować właściwe decyzje w czasie spowolnienia gospodarczego?
Kiedy: 08/04/2021 | 15.00 - 16.30
Czas trwania: 90 minut
08/04/2021 g. 15.00 - Zapisz się!
Eksperci:
Łukasz Mazurowski - Partner Zarządzający, Profitia
Doświadczony konsultant i menadżer projektów zakupowych. Doradzał największym firmom regionu w branżach: surowcowej, produkcyjnej, telekomunikacyjnej oraz finansowej. Prowadził projekty zakupowe mające przede wszystkim na celu poprawę efektywności w zakupach poprzez wdrożenie zaawansowanych i innowacyjnych rozwiązań procesowych oraz organizacyjnych. Doradzał w kilkudziesięciu procesach negocjacyjnych wspieranych metodyką harvardzką, które przyniosły ponad 500 mln rocznych oszczędności.
Od początku działalności zawodowej związany z zakupami. Karierę rozpoczął z Accenture współtworząc innowacyjny portal handlu między przedsiębiorstwami. Spędził ponad 1 rok w Chinach prowadząc własną działalność i poznając tajniki specyficznych negocjacji z przedstawicielami Państwa Środka. Powrócił do konsultingu, najpierw do Accenture, później związał się na ponad 5 lat z A.T. Kearney – wiodącą globalną firmą doradczą, przede wszystkim w zakresie zakupów.
Krzysztof Pimpicki - CEO, Positive Productivity
Jest twórcą i głównym promotorem metodologii Positive Productivity®. Jego zadaniem jest zapewnianie pożądanych wyników biznesowych dla klientów poprzez wprowadzenie nowej kultury organizacyjnej i zmianę sposobu działania organizacji. Specjalizuje się w rozwiązywaniu problemów strategicznych i operacyjnych poprzez wdrażanie nowych systemów zarządzania.
Jego 17-letnie doświadczenie w zakresie wprowadzania zmian obejmuje dziesiątki strategicznych projektów wdrożeniowych i setki warsztatów dotyczących zarządzania i efektywności operacyjnej. Ma żonę i troje dzieci. Jest zapalonym triathlonistą.