Szkolenie "Compliance w zakupach"

Prowadzenie procesów zakupowych w sposób transparentny i zgodny z regulacjami to jedno z zasadniczych zadań stojących przed jednostką zakupową w każdej firmie. Głównie dzięki temu, możliwe jest uzyskiwanie wysokiego poziomu konkurencyjności postępowań, a tym samym pozyskiwanie najlepszych ofert.

Proces zakupowy niesie poważne ryzyko zarówno finansowe jak i prawne, dlatego  bardzo duży wpływ na funkcjonowanie tego obszaru mają pojawiające się nowe regulacje tj. RODO, Split payment itp.

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, którego celem jest podniesienie świadomości zagrożeń, nakreślenie sposobu zapobiegania oraz umożliwienie sprawnego zarządzania m.in. pionami bezpieczeństwa. Szczegółowo zostaną przybliżone wyzwania stojące przed współczesnym działem zakupów oraz potencjalne rozwiązania, które powstały na bazie współpracy z wieloma firmami.

Szkolenie „Compliance w Zakupach” poprowadzą:

Krzysztof Jastrzębski - Prawnik, ekspert z zakresu ochrony informacji z ponad 20-letnim doświadczeniem w procesach budowy i nadzorowania zintegrowanych systemów bezpieczeństwa zasobów informacyjnych w centralnych instytucjach sfery publicznej oraz firmach, w tym w placówkach służby zdrowia.

Wiktor Rak – Manager Profitii - Ekspert w zakresie procesów zakupowych, optymalizacji kosztów oraz usprawnień organizacyjnych, posiadający 9-letnie doświadczenie w usprawnieniach zakupowych, budowie nowych organizacji zakupowych, usprawnianiu efektywności procesów, organizacji i narzędzi zakupowych wiodących firm środkowoeuropejskich w tym firm energetycznych, paliwowych, instytucji finansowych oraz instytucji publicznych.

W programie m. in.

  • Compliance w procesie zakupowym i w procesie zarządzania relacjami z dostawcami
  • Identyfikacja i określenie zasobów informacyjnych
  • Zarządzanie informacjami w obszarze zakupowym działalności przedsiębiorstwa
  • Modelowa baza informacji zakupowych
  • Określenie wartości poszczególnych zbiorów informacji dla funkcjonowania firmy
  • Środki bezpieczeństwa; skala i możliwości.
  • Projektowane zmiany w przepisach („ustawa o jawności życia publicznego”) i ewentualne skutki dla biznesu.
  • Compliance w zakupach a dostawcy „niedoreprezentowani”

Metodologia:
Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową. Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych będą wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.

Szkolenie przeznaczone jest dla managerów średniego i wyższego szczebla, w szczególności dla:

  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Zakupów
  • Menedżerów ds. Zarządzania Łańcuchem Dostaw
  • Kierowników Zaopatrzenia
  • Kierowników Organizacji i Logistyki
  • Kierowników działów logistyki
  • Dyrektorów, Kierowników, Menedżerów Sprzedaży
  • Dyrektorów, Kierowników d.s. Kadr
  • Główni Księgowi i Kierownicy w obszarze Rachunkowości

Serdecznie zapraszamy!

Szkolenie organizowane jest przez Langas Group. Szczegóły i zapisy tutaj.

Zaufali nam

  • logo ZAKŁADY AZOTOWE PUŁAWY
  • logo TUI
  • logo Tauron
  • logo Szpital w Kościerzynie
  • logo PZU
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Kontakt

  kontakt (@) profitia.pl
  + 48 22 350 90 91
  + 48 22 350 90 91
 Al. Niepodległości 58, Warszawa

Zapisz się na newsletter